مرا در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید

friendfeed ~~~~~~ twitter ~~~~~~ google plus

۱۳۹۲/۱۰/۰۵

خامنه ای از مسیح به نیکی می گوید اما پیروانش را تنها بخاطر اعتقادشان حبس میکند Duplicity in Iran officials behaviour

پیام های توییتری آغای خامنه ای و حسن روحانی درباره حضرت مسیح و سال نو میلادی مورد استقبال بعضی از ایرانیان و حتی خارجیها قرار گرفته و حتی عده ای این پیامها را بهبود وضعیت اقلیتهای دینی معنی می کنند. این جماعت متاسفانه نگاهی گذرا به وضعیت حقوق بشر در ایران ندارند و گویی اخبار مربوط به اقلیتهای دینی را نخوانده و یا نشنیده اند تا متوجه شوند که تعدادی از هموطنانمان به دلیل مسیحی بودن و یا بهایی و یهودی بودن، مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و حتی عده ای از آنها در زندان به سر می برند و با این تمایلاتی که در مورد پیامها و تصمیمات مقامات ایرانی از خود نشان می دهند به راحتی مبارزه و اطلاع رسانی خبرنگاران و فعالان سیاسی و اجتماعی را که سعی در شفاف سازی مسائل ایران دارند کم رنگ می کنند. جمهوری اسلامی همیشه سعی در ظاهرسازی داشته تا نشان دهد که ایران بهشت برین است و همه در آرامش زندگی می کنند. انتشار چنین پیامهایی تنها برای این است که اعتباری در بین مردم دیگر کشورها و همینطور در بین دولتها به دست بیاورند و اِلا چطور می شود که از مسیح و دینش به نیکی سخن گفت اما پیروانش را تنها بخاطر اعتقادشان به مسیح در زندان حبس کرد؟ چطور می شود که دین یهود دینی الهی باشد و مورد تایید قانون مملکت اما پیروان این دین مورد تبعیض قرار گیرند؟ تنها با نگاهی به اخبار خبرگزاری ها و سازمانهای حقوق بشری می توان دریافت که سیاست حکومت ایران در برابر اقلیتهای دینی چگونه است، تنها کافیست اخبار را مرور کنیم و اینکه هر چیزی را از هر کسی به راحتی نپذیریم.
Ayatollah Khamenei (Supreme leader) and Hassan Rohani the I.R.Iran president have sent some messages about Christmas on twitter. They are pretending that everything is ok in Iran and they respect to other religion's followers, also want to say that they do not have any problem with Christian people and other religious minorities, whereas there are some prisoners due to their belief in Christ. There should be a question for Iran officials, How is it possible to talk about Christ but imprison his followers only because of their belief? How is that possible to accept Jewish religion as a legal religion but discriminate against them? Iran regime do not do what they say, They just cheat you!

۱ نظر:

  1. ناشناس۱۲:۵۲

    تمامي آحوندهاي روي زمين از حقيرترين تا متكبرترينشان هيچ فرقي باهم نداشته و ندارند و كوچكترين بهره اي از شرم و حيا نبرده اند و هر چه اعلم تر بشوند بي حياترند رساله هاي احمقانه شان را مطالعه كنيد ببينيد چه مسايلي را براي امت اسلامي !!!!!!!!!!!!!!!!!!! مطرح و حل نموده اند اين گدايان دين فروش سابق و حاكمان عوام فريب كنوني بجز منافع خود چيز ديگري را برنمي تابند تا آنجا كه چشم ديدن يكديگر را ندارند و اكنون كه هواي همديگر را دارند بخاطر منافع مشتركشان است ، چه رسد به حفظ حرمت پيروان ديگر اديان

    پاسخحذف