مرا در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید

friendfeed ~~~~~~ twitter ~~~~~~ google plus

۱۳۹۲/۰۸/۲۳

آقای ظریف من به عنوان یک بی خدا به مومن بودن شما شک ندارم! (نماز خواندن ظریف در هواپیما+عکس)

آقای ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در هواپیما نماز خودشون رو به جا آوردن! آخه یکی نیست که به این آقا بگه حالا اگر هواپیما خواست یه خرده به راست یا به چپ بره تکلیف نماز شما چی میشه؟!
حالا حتما باید عکسهاتو در حال نماز خوندن در هواپیما منتشر می کردی؟ (مطمئنا عکاسانی که تیم ایشون رو همراهی می کنند بدون اجازه ایشون حق منتشر کردن هیچ عکسی رو ندارند!). شما که اینقدر مومن هستید و نمازتون رو سر وقت حتی در هوا و توی هواپیما می خونید چرا توی روز روشن دروغ می گید؟ چرا میگید که مجید توکلی رو نمی شناسید؟ چرا میگید که در ایران هیچکسی به دلایل سیاسی اعدام نمی شود!؟ من ذره ای به مومن بودن شما و آقای خامنه ای و دیگر مسئولان جمهوری اسلامی شک ندارم، اما به این معتقدم مومن بودن باعث نمیشه که شخص دروغ نگه! مومن بودن باعث نمیشه که شخص تجاوز و قتل و دزدی نکنه! این داشتن و نداشتن انسانیت و شرافت انسانیست که انسانها رو از هم متمایز می کنه و آدمها رو به خوب و بد تقسیم میکنه نه مومن بودن به یک دین! گرچه از نظر من شما مومن به دین اسلام هستید اما از نظر من شما انسانیت و شرافت ندارید!



۴ نظر:

  1. اینکه نماز می خونی یا نه بخودت مربوطه.اما هواپیما در وسط مسیر جهتش مشخصه و فرد می تونه تشخیص بده که قبله کدوم طرفه.
    از لحن کلامت مشخصه که شما هم خودت از افراطیون هستی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ناشناس۱۶:۲۲

      ظاهرا لحن شما خیلی افراطی تره اخوی! راست گفته دیگه با ریش و عبا و عمامه که آدمیت حاصل نمیشه ... تابلوست داره فیلم بازی میکنه ... همین شماها با این افراطگری و تعصبات بیخودتون نمیگذارید چهره واقعی این ناکسان و دروغگویان برملا بشه دیگه ... بت پرستی تا چه وقت؟!

      حذف
  2. ناشناس۱۵:۴۹

    معلومه از اون حرومزاده های کس کش ننه ای
    کیرم تو کس خوار و مادرت که همش یه گهی میخورین
    کس دیگه ای نبود به ظریف گیر دادی؟؟
    اگه مرد بودی میگفتی کد.م مادر جنده ای هستی که خوار مادرتو بگام بچه کونی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عباس ربیعی۱۶:۱۷

      این فحشهایی که نوشتی مادرت یادت داده؟!

      حذف