مرا در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید

friendfeed ~~~~~~ twitter ~~~~~~ google plus

۱۳۹۳/۰۱/۱۹

به حکومتی که با یک فتوا بمب اتم را حلال می کند اعتمادی نیست

پس از مذاکرات هسته ای ایران و غرب بخشی از تحریمها علیه جمهوری اسلامی برداشته شد و حتی پولهای نفتی بلوکه شده نیز آزاد شدند، اقدامی که به دیدگاه من هیچ کمکی برای بهتر شدن رفتار ایران و دست کشیدن از فعالیتهای اتمی اَش و همینطور برطرف شدن نگرانی غرب نسبت به فعالیتهای جمهوری اسلامی نمی کند. به اعتقاد من از زمان قبل از انتخابات سال 92 ، جمهوری اسلامی برای نجات خود از فشارهای اقتصادی سعی کرد تا با روی کار آوردن یک رئیس جمهور به اصطلاح مردمی ظاهر خود را تغییر دهد و  با همان ظاهرسازی، خود را مشتاق به پیوستن و همسو بودن با جامعه جهانی نشان دهد تا بتواند وضع اقتصادی خود را و نه مردم ایران را بهبود بخشد و با گرفتن یک نفس عمیق و هوای تازه به فعالیتهای اتمی و رفتارهای دیکتاتور مآبانه خود و گسترش تفکرات پوسیده خود ادامه دهد. برداشتن تحریمها و آزاد شدن پول نفت بزرگترین اشتباهی بود که غرب مرتکب شد و تمام تلاش 35 ساله ی خود را برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی به باد داد. حکومتی شیعه که خود را در اقلیت می بیند و رهبران دینی آن از کلمه ای به نام فتوا استفاده می کنند هیچگاه نمی تواند قابل اعتماد باشد. رهبران ایران امروز از حرام بودن بمب اتم سخن می گویند اما روزی که به بمب اتم دست پیدا کردند آن را برای دفاع از شیعه و اسلام حلال اعلام می کنند و با هزار و یک تفسیر و توضیح آن را برای مسلمانانی که فکر می کردند بمب اتم حرام است توجیه می کنند.
حکومتی که مردم خود را سرکوب می کند و یکی از بالاترین آمارها در نقض حقوق بشر را دارد و حتی به گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل حمله می کند مطمئنا هیچ مسئولیت و وجدانی در قبال مردم دیگر کشورها نخواهد داشت و اعتماد جامعه جهانی در رابطه با مسئله انرژی اتمی و وضعیت حقوق بشری ایران کار اشتباهیست که متاسفانه غرب با کاهش فشار ناشی از تحریمها بر حکومت ایران مرتکب شده است.
nuclear bomb
--------------------------------------------------------------------------------------------------

۲ نظر:

  1. Alireza۲۱:۴۸

    in akhondaie doroghgo ba estefade az asle taghye hame karhashono tojih mikonan

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۶:۰۳

    درسته، حکومتی که به مردم خودش رحم نداره حتما برای مردم دیگر ممالک هم ارزش قائل نیست اخوند همونقدر مورد اعتماد که گرگ مورد اعتماد هست
    با تشکر از شما برای آگاهی رسانی

    پاسخحذف