مرا در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید

friendfeed ~~~~~~ twitter ~~~~~~ google plus

۱۳۹۱/۱۰/۰۹

جمهوری اسلامی با اَبابیل هم مشروعیت پیدا نکرد!

جمعه 8 دی فیلمی به نام "ابابیل" از تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی پخش شد که اشاره داشت به حوادث 6 دی 88 یا عاشورای 88 و همین طور 9 دی 88. فیلمی که در اون مخالفان حکومت، توهین کننده به مقدسات و عاشورا بودند و عوامل خارجی و بمبگذار. اما نیروی انتظامی حافظ جان مردم حتی مردمِ معترض! لباس شخصیهای میان معترضان، افرادی بودند که محافظت از جان معترضان در برابر بمبگذارها رو به عهده داشتند! و اینکه سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی بسیار کارآمد و قوی هست. 
جمهوری اسلامی که حتی با زور جایزه و سکه نتوانست توجه مردم رو به فیلم سینمایی " قلاده های طلا " جلب کنه و خیلی کم از این فیلم استقبال شد، خواست تا اینبار به زور فیلم جدیدش رو از طریق تلویزیون دولتی به مردم غالب کنه.
گرچه بدون دیدن هم می شد موضوع فیلم رو حدس زد و اینکه با چه هدفی ساخته شده و همینطور می دونستم این فیلم هم مثل 95 درصد فیلمهای سیاسی و غیرسیاسی ساخت داخل بی ارزش و بی محتواست، اما این فیلم رو تماشا کردم تا مثل بعضیها نباشم که داستان رو نخونده فتوای قتل نویسنده ای رو صادر می کنند و یا افرادی که نخوانده و ندیده رَگ غیرتشون وَرَم میکنه و اعتراض می کنند!

مسئولان جمهوری اسلامی آرزوی دو چیز رو به گور خواهند برد: یکی اینکه بتوانند میدان آزادی و خیابانش رو پُر از جمعیت کنند! از 25 خرداد 1388 این آرزوی خامنه ای و دیگر مسئولان رژیم شده. و دیگری اینکه مشروعیت خودشون رو نزد مردم برگردانند. مردم ایران شاید ساکت باشند که (صد البته از این اخلاقشون نفرت دارم) اما تنفرشون از این حکومت اگر بیشتر نشه کمتر نخواهد شد، پس این فیلمها هیچ کمکی به جمهوری اسلامی نمی کند مگر اینکه طرفداران کنونی خودش رو حفظ کنه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر