مرا در شبکه های اجتماعی دیگر دنبال کنید

friendfeed ~~~~~~ twitter ~~~~~~ google plus

۱۳۹۱/۰۷/۱۰

یعنی بی غیرت تر و بی بخار تر و از همه مهمتر بی شعورتر از ایرانی توو این برهه از زمان وجود نداره!

فقط نیشِتون باز هست و با ذوق و هیجان قیمت دلار رو به همدیگه اعلام می کنید! حتی لیاقت کثافتهایی مثل خامنه ای و احمدی نژاد رو هم ندارید، باید از اینها بی شرفت تر و بی حیا تر به شما حکومت کنن!

اینو نوشتم:
برای ملتی که مثل بز کله شون رو انداختن پایین و نمی فهمن چی داره به سرشون میاد و فقط خودشون رو با شرایط مزخرف آپگِرِید می کنن!

برای اون دسته از عوضیهایی که با استفاده از قدرت رسانه بازار دلار رو داغ میکنن، همونهایی که خبر دلار سه هزار تومنی رو توو بوق و کــَرنا کردن و جو دادن به موضوع و الان هم دارن خودشون رو جِر میدن واسه اینکه قیمت فردای دلار رو هم پیش بینی کنن و توی سایت و وبلاگشون بنویسن!

*** اگر فکر میکنی جزء این دسته از آدمهایی که نوشتم نیستی پس جای ناراحتی نداره، اما اگر یکی از اون خصوصیات رو  داری پس ناراحت شو تا جونِت در بیاد.

*** صد البته احترام اون 10-20 درصد ایرانی با شعور و بعضا با غیرت واجبه و این مطلب برای اونها نوشته نشده.


۸ نظر:

  1. پریسا۲۳:۱۷

    خوشحالم که خوبی بردی گلی :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام پریسای عزیز
      ممنون از محبتت.

      حذف
  2. ناشناس۲۳:۳۳

    مثلاً شما خودت چه کار کردی که اینطوری توهین میکنی و همه رو به سخره میگیری؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من کسی رو به سخره نگرفتم! ضمنا از نظر من بیان واقعیت توهین نیست...

      اون موقعی که شما احتمالا پات رو انداخته بودی رو پات داشتم واسه آزادی این مملکت جونم رو به خطر مینداختم، همون روزهایی که همین ملت قرار بود با هم باشن و اما کسی نبود!
      خودمو پُکوندم تا آگاهی سازی کنم و با کلی آدم بحث کردم تا بهشون بفهمونم مملکت داره به قهقرا میره و این حکومتی که ازش طرفداری میکنید حتی باعث بدبختی شما که سینه چاکش هستید میشه!

      در مورد این موضوع دلار هم اگر کاری از دستم بر نیاد اما مثل این ملت احمق نیستم که دارن به بدبختی خودشون میخندن و جو میدن به بازاری که در آینده ای نه چندان دور باعث نابودیشون میشه!

      حذف
    2. ناشناس۹:۰۳

      اگر مردم ایران بی غیرت و بی شعور بودند کهریزک و بند 209 و 315 و ... وجود نداشت.شما هم اگر کمی ادب داشته باشی بد نیست.

      حذف
  3. ناشناس۲۳:۳۷

    daghighan mavafegh harfai shoma hastam .mlat biaghal va kesafat daghighan ,sal57 in pofyozha che kardand bikhody donbal harf khomini kesafat oftadand ,hala ham in gosaleha ra negah kon

    پاسخحذف
  4. ناشناس۹:۳۵

    اینکه شما تا این حد به خودتون اجازه میدید در مقامنقد یک ملت بر بیاید از خود بزرگ بینی بی حد شما واز تاپختگی سیاسی و اجتماعی وتر بیتی شما است اگر قرا باشد هر که ان چه را که به خاطر باورهای خودش بدان دچار شده وبرد وباختی در زندگیش داشته به رخ دیگران بکشد مطمئنا دیگران بیش از شمت حرف برای گفتن دارند و به باور من مردم ایران از روی شعور ذاتی ورفتار تاریخی خود علیرغم وجود چپ روهای افراطی چون شما که شرایط حاکمیت را بدست نیاوردند یا راست روهای تند روکه اینک حاکمند در مسیر تکامل خود حرکت کرده و به مقصد خود خواهد رسید و به باور من این شماها از دو سر این طیف هستید که طاقت هیچ منطقی را جز امیال خود ندارید .شاید این ملت در مسیر یک رنسانس دیگر اینگونه متحمل ناسزاها وبی عدالتیهای هر دو سر طیف قرار گرفته .در اخر کمی بیشتر مودب باشید وصفات خود را به دیگر مردم تعمیم ندهید

    پاسخحذف
  5. ناشناس۱۷:۱۵

    عزیزم آخه چرا به شما برخورد مگه شما جز اون 70 درصدی درضمن کهریزک هم مال اون دسته افراد 20 تا 30 درصد دیگه

    پاسخحذف